Wyzwanie 11: Dawaj wiedzę

Witaj w kolejnym wyzwaniu w Akademii!
Dzisiaj serdecznie zachęcam Cię do zadbania o swoją pracę na kilku płaszczyznach:

Co możesz zrobić dzisiaj:
wejdź na swoje social media i wyobraź sobie, że jesteś rekruterem i oceniasz właśnie przyszłego pracownika. Usuń te posty i zdjęcia, które uważasz za mało profesjonalne.
uzupełnij zdanie i wstaw je przy zdjęciu profilowym/bio na FB:
Pomagam ludziom… poprzez…
Możesz też użyć formuły elevator pitch, której już się uczyłeś.

3 podstawowe elementy:
Imię i nazwisko (Kim jestem?) – podstawowa informacja na początek
Oferta (Co robię? Jakie problemy rozwiązuję?) – to jest niezwykle ważne zdanie; koniecznie użyj tutaj języka korzyści, czyli nie mów o swoim produkcie, tylko o korzyściach, jakie ze sobą niesie; opisując korzyści postaraj się trafić w ludzkie emocje;
Komu pomagam (Kto jest moim klientem?) – ten punkt ma za zadanie doprecyzować rozmówcy twoją grupę docelową; chodzi o to, aby mógł się z nią identyfikować. Podobnie jak w poprzednim punkcie – stosuj język emocji i korzyści, podając 1-2 cechy odbiorców twojej oferty np.

„Nazywam się XYZ. Pomagam ludziom w rozpoznaniu i usunięciu największych ograniczeń w ich rozwoju. Moimi klientami są osoby i organizacje, które chcą podnieść swoją wydajność osobistą oraz zespołową.”

Zamiast:
„Nazywam się XYZ. Jestem doradcą biznesowym.” albo „Nazywam się XYZ. Prowadzę szkolenia z zakresu (…)”

3. pokaż jakim jesteś człowiekiem, co lubisz, jakie masz wartości
4. uzupełnij swój profil na Linked In
5. dawaj wartość!